Ryhmäliikunta

AerialFit tarjoaa ryhmäliikuntalajeja, jotka inspiroivat liikkumaan ja saavat sinut hymyilemään. Valikoimassamme on kattavasti kehonhuoltoon ja hallintaan lajeja mutta myös hikeä kaipaaville. Ryhmäliikuntatunnit ovat 10-20 hengelle suunniteltuja, mutta joillekkin tunnille kuten tanssitunneille liikkujia mahtuu mukaan myös enemmän.

Keholle hyvinvointia ja huoltoa

CANTIENICA®️

Uutta Suomessa! Cantienica metodi ja Keski-Euroopassa suuren suosion saavuttanut kehonhuoltometodi, jossa kehoa vahvistetaan sisältä ulospäin. Keho rentoutuu päästäessään irti suurten pinnallisten lihasten jännityksestä. Metodi vahvistaa kehoa, tuo tilaa niveliin, parantaa ryhtiä ja korjaa kehon virheasentoja. Tunnit ohjaa Cantienica metodin lisensoitu ohjaaja.

YinYoga

Yin jooga on rauhallista ja paikallaan oloon keskittyvää joogaa, jossa avataan paljon lantion ja alaselän aluetta. Yoga harjoituksessa keskitytään oman kehon tuntemuksien kuunteluun ja hengityksen tarkkailuun. Yinyoga on meditatiivinen harjoitus, jossa on tarkoitus päästää irti, rentoutua ja vapautua stressistä. Tällä tunnilla keholle annetaan lupa venyä lempeästi.

FlowYoga

FlowYoga on lattialla  hengityksen tahdissa tehtävää dynaamista yogaa, joka sopii hieman aktiivisempaa yogaa kaipaavalle yin tuntiin verattuna. Virtaavat hengityksen mukana tehtävät liikkeet venyttävät ja vapauttavat kehoa. Sopii kaikentasoisille liikkujille.

Pilates

Pilateksella selkäranka ja syvät lihakset vahvaksi.Liikkeet on mukautettu sopimaan sekä liikuntaa harrastamattomille että aktiiviliikkujille. Kaikki harjoitukset tällä tunnilla on suunniteltu niin, että kaiken tasoiset ja ikäiset ihmiset voivat saavuttaa tuloksia ja kokea onnistumisen iloa.

Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla tehdyt liikkeet harjoittavat ensisijaisesti syviä vatsa- ja selkälihaksia, kehittävät koordinaatiota sekä tasapainoa. Tunnilla on lopuksi myös rentouttava ja koko kehoa huoltava venyttely-osuus. Tälle tunnille uskaltaa tulla kaikenkuntoiset liikkujat ja tunti sopii myös pehmeänä aloituksena liikuntaharrastukseen esim.raskauden jälkeen. 

Hikeä ja kuntoa

BungeeFIT

Tämä aivan ainutlaatuinen laji saapuu nyt Lohjalle ja yhtyy lennokkaisiin lajeihimme.

Bungee perustuu katosta tuleviin vastusremmeihin, jotka kannattelevat painoa. Remmi kiinnityy lantiovaljaisiin, jotka sallivat kehon liikkeen joka suuntaan. BungeeFit tuntimme on suunniteltu siten, että ne sopivat kaikille. Painon kevennys on erityisen hyvä myös nivelvaivoista kärsiville.

Syksyn lukkarissa tunteja on kaksi erilaista BungeeFitBasic ja BungeeFitFlow. Basic tunnilla treenataan enemmän lihaskuntoa ja toistetaan kuntoa kohottaen liikkeitä kun taas Flow tunnilla tehdään perusliikkeistä helppoa sarjaa ja näin kehitetään lisäksi koordinaatiota

 

Steppi

UUSI!

 

Ryhmäliikuntatunti, jossa liikutaan steppi-lautaa käyttäen. Tunti koostuu cardio-osuudesta laudalla sekä tehokkaasta lihaskunnosta.  Laudan korkeutta saadan säädettyä jokaisen kuntotason mukaisesti.

 

BB-treeni Barre& Balance 

UUSI!

 Haluatko ryhdin kuin tanssijalla! Tämä maailmalla suuren suosion saavuttanut treeni, jossa yhdistyy baletin tekniikka, pilates, tasapainoharjoitelu sekä lihaskunto on nyt täällä.

Tunti on suunniteltu kaikentasoisille liikkujille. Sinun ei tarvitse hyppiä, olla tanssija vaan nauttia hyvästä treenistä, jossa kehoon saadaan pituutta ja kehitetty kehon asentoa.

Tunnilla avojaloin ja sukat.

 

PowerUp!

Voimaa ja kuntoa ylävartalon lihaksille! Tehokas tunti täsmällisillä lihaskuntosarjoilla ylä- ja keskivartalon lihaksille. Lisäksi haastetaan koko vartalon hallintaa oman kehonpainon harjoiteilla.

 

JumpFit

Tätä tuntia sinun on aivan pakko kokeilla!

FitJump on tunti jossa pompitaan minitrampoliinin päällä ohjaajan opastuksella. Trampoliinilla hyppely kohottaa tehokkaasti kuntoa ja on turvallinen harjoitusmuoto. Trampoliinilla suoritettu treeni on turvallista nilkoille, polville, lantiolle sekä selälle.

Tällä tunnilla ei kuitenkaan hypellä yksitoikkoisesti, vaan tunti on koreografioitu menevän musiikin tahtiin.

Trampoliinilla hyppiminen edistää liikkeiden ja lihasten hallintaa, parantaa koordinaatiokykyä ja on erinomainen keskivartalotreeni. Myös lantionpohjalihakset vahvistuvat hyppiessä. Joidenkin arvioiden mukaan kymmenen minuutin reippaalla pomppimisella saavuttaa puolen tunnin juoksulenkin hyödyn.

Pound®

Rummutusta, rokkia ja hikeä! Pound on maailman ensimmäinen cardio tunti, joka on saanut inspiraationsa tehokkaasta rumpujen soittamisesta. Laji tulee Yhdysvalloista ja sen kehittäjät ovat itse rumpaleita, mutta myös fitness ja liikunta-alan ammattilaisia. Tunnilla yhdistyy tekniikat pilateksesta, yogasta ja kestävyysharjoittelusta. Tunnilla ei ole vaikeita askelluksia ja pääpaino on reisi-vatsa-pakara alueen harjoittelussa. Tunti sopii aivan kaikille!

HotButt

HotButt on nimensä mukaisesti pakaroiden ja lantion alueelle keskittyvä 45min pituinen muokkaustreeni. Tunti koostuu hauskasta alkulämmittelyssä lantiota ja keskivartaloa liikuttaen. Lihasharjoittelu osuuden tavoitteena on yksinkertaiset liikkeet, mutta pitkät ja hikiset sarjat jalkojen, pakaroiden sekä keskivartalon alueelle. Tule, hikoile ja ihastu!

BailaFit

BailaFit on 45min pituinen kuntotanssitunti, jossa tehdään eri tanssiteemoilla lyhyitä tanssisarjoja. ASkellukset eivät ole liian vaikeita ja tempoa vaihdellaan hitaasta noepampaan. Kaikki liikkeet voi tehdä hypyttä. Salsaa, discoa, showta, jiveä…

Tunti päättyy lyhyeen tanssilliseen lihaskunto-osuuteen alaraajojen ja vartalon lihaksiin kohdistuen

Zumba

Zumba® on latinorytmeihin perustuva, koko maailman valloittanut tanssifitness-tunti. Se on useita tanssityylejä yhdistävää, rytmikästä, helppoa ja hauskaa tanssia, jossa rasva palaa vastustamattoman mukaansa tempaavalla tavalla. Sopii kaikille liikkujille. Zumba on liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

Mash it up!

Mash It Up® Fitness on fitnesstanssitunti, joka on luotu rakkaudesta Dancehall- kulttuuriin.

Tällä tunnilla unohdat kaikki huolesi, huonon päivän töissä, ihmissuhdeongelmat ja turhat murheet. Tarkoituksena on pitää hauskaa, tuntea musiikki koko kropassa, olla hassu, seksikäs tai ihan mitä vain haluat! Sen lisäksi, että saat tanssia sydämesi kyllyydestä, tällä tunnilla tulee aivan varmasti hurja hiki!

Tunti etenee vauhdikkaasti biisistä toiseen ja pian huomaat tanssineesi kokonaisen tunnin ihan huomaamatta. Opettelemme tunnin aikana helpon tanssisarjan, ja toiston ja fiilistelyn kautta kaikki pysyvät varmasti mukana vauhdikkaassa ja hauskassa menossa.

Tullaksesi tälle tunnille sinun ei tarvitse osata tanssia, sinun pitää sukeltaa musiikkiin ja päästää sisäinen voimasi irti! Mash It Up®- tunnin tarkoituksena on saada osanottajat hymyilemään, pitämään hauskaa ja ilmaisemaan itseään vapautuneesti tanssin kautta.

“FEEL DI VIBE & LET GO!’

Hot- tunnit

HotCore

Haluatko vahvan ja ryhdikkään selän sekä kaupan päälle kiinteät pakarat?

HotCore on keskivartalon voimaa, kestävyyttä ja hallintaa parantava tunti. Tunti koostuu hitaista ja hallituista keskivartalon alueen ja ryhtiä parantavien lihasten harjoituksista. Liikkeet on mukailtu pilatesliikkeistä sekä perinteisistä lihaskuntoharjoituksista.

Tunti pidetään noin 30 asteen lämmössä ja lämmön ansiosta runsas hikoilu tunnilla on taattu. Hikoilu puhdistaa kehoa ja poistaa kuona-aineita. Kehon lämmittäminen ja hikoilu vilkastuttavat verenkiertoa ja lihakset nauttivat lämmöstä.

HotCore on tehokasta: toistoja on niin paljon, että tärinä on taattua. Tunti sopii kaikille.

HotFLOW

HotFlow on yogamainen tehokas kehonhuoltotunti lämmössä, jossa yhdityvät yoga, pilates ja dynaaminen venyttely. Sinun ei tarvitse olla yogannut aiemmin, sillä tämä tunti sopii liikuntaa aloittavillekkin. Asennot eivät ole vaikeita ja jokaiselle löytyy vaihtoehdot.

HotFlex

Tämä tunti on monipuolinen ja tehokas kehonhuolto tunti, jossa foamrollausken avulla hierotaan ja avataan fasciaalista kudosta. Tämän päälle rauhalliset dynaamiset venytykset lisäävät rullauksen vaikutusta ja keho rentoutuu. Tunti soveltuu erinomaisesti niille jotka haluavat palautua tehokkaasti treenistä ja rentouttaa kehono jännitystiloja. Lämmin infrapuna tehostaa lihasten rentoutumista ja venymistä.

 

 

 

Yleistä hot-tunneista:

  • nauti nesteitä runsaasti tunnin aikana ja jälkeen
  • ota mukaasi isompi pyyhe harjoitusalustan päälle laitettavaksi