Ryhmäliikunta

AerialFit tarjoaa ryhmäliikuntalajeja, jotka inspiroivat liikkumaan ja saavat sinut hymyilemään. Valikoimassamme on kattavasti kehonhuoltoon ja hallintaan lajeja mutta myös hikeä kaipaaville. Ryhmäliikuntatunnit ovat 10-20 hengelle suunniteltuja, mutta joillekkin tunnille kuten tanssitunneille liikkujia mahtuu mukaan myös enemmän.

YogaFlex+ Rentoutus

YogaFlex on rauhallista ja paikallaan oloon keskittyvää joogavenyttelyä, jossa avataan paljon jalkojen ja alaselän aluetta. Tunnilla venytellään rauhallisesti lattiatasossa hengityksen voimalla. Loppuun tehdään pitkä rentoutusharjoitus, joka auttaa sinua palautumaan ja jaksamaan stressaavan arjen keskellä. Tunnin keskeisenä tarkoituksena  o  päästää irti ja rentoutua. Tällä tunnilla keholle annetaan lupa venyä lempeästi.

Hips Dont`Lie

Kiristääkö lantio tai jalat? Tämä tunti on sinulle, kun haluat alavartalon ja selän kireyksistä eroon, nyt vapautetaan jumit alavartalosta. Tämän tunnin tavoitteena on saada dynaamisilla venytyksillä ja hengitysavusteisilla aktiivisilla harjoituksilla alavartalon lihakset joustaviksi ja lantio sekä selkä liikkuvammaksi. Tule ja koe uusi liikkuvampi selkäranka ja alavartalo.

Spiraalistabilaatio UUSI! alk 26.9

SPS-harjoitukset vahvistavat heikkoja ja vapauttavat kireitä lihaksia ja lihasketjuja. Näin lihastasapaino paranee ja rangan ja nivelten liikkuvuus kasvaa. Rennommat pinnalliset lihakset mahdollistavat toiminnallisten spiraaliketjujen aktivoinnin. Liikkeesi on hallitumpaa, vapaampaa ja vähemmän selkää kuormittavaa. Tunnilla käytetään pitkiä vastuskuminauhoja

Pilates

Pilateksella selkäranka ja syvät lihakset vahvaksi.Liikkeet on mukautettu sopimaan sekä liikuntaa harrastamattomille että aktiiviliikkujille. Kaikki harjoitukset tällä tunnilla on suunniteltu niin, että kaiken tasoiset ja ikäiset ihmiset voivat saavuttaa tuloksia ja kokea onnistumisen iloa.

Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla tehdyt liikkeet harjoittavat ensisijaisesti syviä vatsa- ja selkälihaksia, kehittävät koordinaatiota sekä tasapainoa. Tunnilla on lopuksi myös rentouttava ja koko kehoa huoltava venyttely-osuus. Tälle tunnille uskaltaa tulla kaikenkuntoiset liikkujat ja tunti sopii myös pehmeänä aloituksena liikuntaharrastukseen esim.raskauden jälkeen. 

Hikeä ja kuntoa

JumpFit

Tätä tuntia sinun on aivan pakko kokeilla!

FitJump on tunti jossa pompitaan minitrampoliinin päällä ohjaajan opastuksella. Trampoliinilla hyppely kohottaa tehokkaasti kuntoa ja on turvallinen harjoitusmuoto. Trampoliinilla suoritettu treeni on turvallista nilkoille, polville, lantiolle sekä selälle.

Tällä tunnilla ei kuitenkaan hypellä yksitoikkoisesti, vaan tunti on koreografioitu menevän musiikin tahtiin.

Trampoliinilla hyppiminen edistää liikkeiden ja lihasten hallintaa, parantaa koordinaatiokykyä ja on erinomainen keskivartalotreeni. Myös lantionpohjalihakset vahvistuvat hyppiessä. Joidenkin arvioiden mukaan kymmenen minuutin reippaalla pomppimisella saavuttaa puolen tunnin juoksulenkin hyödyn.

HotButt

HotButt on nimensä mukaisesti pakaroiden ja lantion alueelle keskittyvä 45min pituinen muokkaustreeni. Tunti koostuu hauskasta alkulämmittelyssä lantiota ja keskivartaloa liikuttaen. Lihasharjoittelu osuuden tavoitteena on yksinkertaiset liikkeet, mutta pitkät ja hikiset sarjat jalkojen, pakaroiden sekä keskivartalon alueelle. Tule, hikoile ja ihastu!

Core

Haluatko vahvan ja ryhdikkään selän sekä kaupan päälle kiinteät pakarat?

Core on keskivartalon voimaa, kestävyyttä ja hallintaa parantava tunti. Tunti koostuu hitaista ja hallituista keskivartalon alueen ja ryhtiä parantavien lihasten harjoituksista. Liikkeet on mukailtu pilatesliikkeistä sekä perinteisistä lihaskuntoharjoituksista.

 

Spinning Basic

Spinning kohottaa kuntoa ja kuluttaa energiaa runsaasti. Pyöräily on helppo tapa aloittaa ja harjoittaa aerobisen kunnon kohotusta. Basic tunti on 45min kestoinen tunti, joka tapahtuu peruskestävyystasolla. Tunnit la aamuissa klo 9.00 Valmennuskeskus Huipussa Karjalankatu 10. Ilmoittaudu tekstiviestillä varaten paikka 0456091366

BailaFit

BailaFit on 45min pituinen kuntotanssitunti, jossa tehdään eri tanssiteemoilla lyhyitä tanssisarjoja. ASkellukset eivät ole liian vaikeita ja tempoa vaihdellaan hitaasta noepampaan. Kaikki liikkeet voi tehdä hypyttä. Salsaa, discoa, showta, jiveä…

Tunti päättyy lyhyeen tanssilliseen lihaskunto-osuuteen alaraajojen ja vartalon lihaksiin kohdistuen

Zumba

Zumba® on latinorytmeihin perustuva, koko maailman valloittanut tanssifitness-tunti. Se on useita tanssityylejä yhdistävää, rytmikästä, helppoa ja hauskaa tanssia, jossa rasva palaa vastustamattoman mukaansa tempaavalla tavalla. Sopii kaikille liikkujille. Zumba on liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

Syksyllä 2018 LatinMix ajalla 27.8-28.10. Vastaava tanssitunti

Mash it up!

Mash It Up® Fitness on fitnesstanssitunti, joka on luotu rakkaudesta Dancehall- kulttuuriin.

Tällä tunnilla unohdat kaikki huolesi, huonon päivän töissä, ihmissuhdeongelmat ja turhat murheet. Tarkoituksena on pitää hauskaa, tuntea musiikki koko kropassa, olla hassu, seksikäs tai ihan mitä vain haluat! Sen lisäksi, että saat tanssia sydämesi kyllyydestä, tällä tunnilla tulee aivan varmasti hurja hiki!

Tunti etenee vauhdikkaasti biisistä toiseen ja pian huomaat tanssineesi kokonaisen tunnin ihan huomaamatta. Opettelemme tunnin aikana helpon tanssisarjan, ja toiston ja fiilistelyn kautta kaikki pysyvät varmasti mukana vauhdikkaassa ja hauskassa menossa.

Tullaksesi tälle tunnille sinun ei tarvitse osata tanssia, sinun pitää sukeltaa musiikkiin ja päästää sisäinen voimasi irti! Mash It Up®- tunnin tarkoituksena on saada osanottajat hymyilemään, pitämään hauskaa ja ilmaisemaan itseään vapautuneesti tanssin kautta.

“FEEL DI VIBE & LET GO!’

Hot- tunnit

TALVIKAUDELLA

HotFLOW

HotFlow on yogamainen tehokas kehonhuoltotunti lämmössä, jossa yhdityvät yoga, pilates ja dynaaminen venyttely. Sinun ei tarvitse olla yogannut aiemmin, sillä tämä tunti sopii liikuntaa aloittavillekkin. Asennot eivät ole vaikeita ja jokaiselle löytyy vaihtoehdot.

HotFlex

Tämä tunti on monipuolinen ja tehokas kehonhuolto tunti, jossa foamrollausken avulla hierotaan ja avataan fasciaalista kudosta. Tämän päälle rauhalliset dynaamiset venytykset lisäävät rullauksen vaikutusta ja keho rentoutuu. Tunti soveltuu erinomaisesti niille jotka haluavat palautua tehokkaasti treenistä ja rentouttaa kehono jännitystiloja. Lämmin infrapuna tehostaa lihasten rentoutumista ja venymistä.

 

 

 

Yleistä hot-tunneista:

  • nauti nesteitä runsaasti tunnin aikana ja jälkeen
  • ota mukaasi isompi pyyhe harjoitusalustan päälle laitettavaksi